Yahoo може би е на ръба от продаването на услугата за отметки Delicious и възможен купувач е социалната мрежа StumbleUpon на цена около 1 милион долара. Delicious е за продан от както е в списъка на "залязващите" продукти на Yahoо. От компанията искат да насочат усилията си само в доходоносните си услуги, а Delicious не предлага никакъв начин за генериране на приходи.
StumbleUpon предлага подобна услуга за отметки като тази на Delicious. Други подобни услуги като Pinboard, успяха да привлекат доста клиенти от Delicious, защото хората се страхуват за техните отметки и за това дали ще бъдат изгубени, когато Yahoo приключи със сделката. От Delicious не разкриват колко потребители имат, но на края на 2008-а година, те бяха близо 6 милиона и с около 200 милиона уникални запазени адреса.
В изказване миналата седмица, когато слуховете нараснаха, от Yahoo заявиха: „Ние мислим за бъдещето на Delicious и вярваме, че има място извън компанията, което ще добави повече стойност на услугата, за нашите клиентите и нашите акционери". През декември, съобщение разкрива, че инженерите, които развиват и поддържат Delicious ще бъдат уволнени или преназначени в Yahoo.
Yahoo купиха Delicious през декември 2005-а година и е считано, че е платено между 10 и 15 милиона долара за услугата. Delicious позволява на потребителите да запазват страниците и да ги споделят с тагове. Това дава на Delicious възможността да генерира "картина" на това кои страници потребителите мислят за качествени и то в реално време. Очакваше се, че Yahoo ще интегрират тези резултати в тяхната търсачка. Но интегрирането никога не се случи.
Джон Шахтър, основава Delicious през 2003-та година и напуска компанията в средата на 2008-а, изразявайки недоволството си от това как Yahoo използват услугата.
Sunday, March 20, 2011
Yahoo може би ще продадат Delicious
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment